دسته بندی :

آخرین مطالب سایت

اینستاگرام ما

ما را فالو کنید

گوهران امید ناشر برتر بازار سرمایه شد

در برنامه تجلیل از ناشران برتر بازار سرمایه، ١٠‌ ناشر برتر سال ١٤٠١ معرفی شدند.
به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، برنامه تجلیل از ناشران برتر بازار سرمایه با حضور محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، محمد خدابخشی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، مجتبی توانگر نماینده مجلس، فاطمه مقصودی نماینده مجلس‌، رضا عیوضلو عضو هیئت مدیره سازمان بورس، محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران  و… در سازمان بورس برگزار شد.
اهمیت رتبه بندی ناشران از آنجا است که شفافیت هرچه بیشتر عملکرد ناشران سبب افزایش آگاهی سهامداران و فعالین بازار سرمایه از میزان رعایت ضوابط و دستورالعمل و قوانین و مقررات توسط ناشران اوراق بهادار و ایجاد فضای رقابتی از حیث شفافیت و پاسخگویی بیشتر ناشران اوراق بهادار به سهامداران می‌شود و تحقق این امر منجر به افزایش نقش آفرینی ناشران در توسعه و عمق بخشی به بازار سرمایه کشور می گردد.
رتبه بندی ناشران بر مبنای ۳ معیار کلیدی شفافیت اطلاعاتی، حاکمیت شرکتی و توسعه بازار سرمایه با هدف انتشار لیست رتبه بندی ناشران اوراق بهادار بصورت دوره‌ای تعیین می گردد که پیش بینی می‌شود تحقق این امر منجر به افزایش شفافیت و پیشگیری از وقوع تخلفات در بازار سرمایه شود.
در این همایش از ١٠‌ ناشر برتر سال ١٤٠١ تقدیر شد که شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با شایستگی و کسب امتیاز لازم در فهرست ناشران برتر قرار گرفت.
این موفقیت را به همه سهامداران ارجمند تبریک عرض مینمائیم.

    ترک یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*