دسته بندی :

آخرین مطالب سایت

اینستاگرام ما

ما را فالو کنید

تقسیم سود 90 درصدی در مجمع عمومی عادی سالیانه گوهران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید با حضور نمایندگان محترم سهامدار عمده، نماینده سازمان بورس، حسابرس و بازرس قانونی، اعضای هیات مدیره و مشارکت حداکثری سهامداران و با حضور اصحاب رسانه رسمیت یافت و برگزار شد.

ریاست این مجمع را آقای دکتر محمد ابراهیم راعی؛ مدیر امور بودجه و مجامع شرکت گروه مدیریت سرمایه­ گذاری امید بر عهده داشت و آقایان کریم جعفر نژاد و حسین احمدی به عنوان ناظرین مجمع در جلسه حضور داشتند.

آقای دکتر محرم رزمجویی، مدیرعامل شرکت، به ارائه گزارش فعالیت هیأت مدیره برای سال مالی منتهی به 1402/09/30 پرداخته و در این جلسه عنوان کردند:

در یک‌ سال گذشته، بازدهی سهام شرکت تحت سناریوهای مختلف اعم از مشارکت یا عدم مشارکت در افزایش سرمایه به ترتیب ۶۰ و ۵۱درصد بوده که در مقایسه با بازدهی ۴۰درصدی شاخص کل عملکرد بسیار مطلوبی است.

در دو سال گذشته نیز، بازدهی سهام شرکت بیش از ۲.۵ برابر شاخص کل بوده که دلیل اصلی آن ترکیب بهینه و بازدهی مناسب پرتفو و سود تقسیمی بالای شرکت در مجامع است.

سود تقسیمی گوهران نسبت به سال قبل ۲۷ و نسبت به دو سال قبل ۹۱درصد رشد داشته است.

شرکت گوهران مدیریت صندوق بازارگردانی گوهرفام را در اختیار داشته و این صندوق در حال حاضر حدود ۴هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت خود دارد. بنابراین لازم است با توجه به شناسایی کارمزد مدیر از محل این صندوق این دارایی نیز در محاسبات NAV شرکت لحاظ شود.

با توجه به تدوین سند راهبردی پنج ساله شرکت در سال مالی گذشته، این شرکت در صورت اخذ مجوزهای لازم می‌تواند در حوزه سرمایه‌گذاری در صنایع فناورانه، های‌تک و دانش‌بنیان پیشرو باشد.

در راستای استراتژی‌های رشد و توسعه شرکت در مورد افزایش سرمایه توضیح داده شد که اگر این شرکت افزایش سرمایه داشته باشد، از محل مطالبات و آورده نقدی خواهد بود.

اهم مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید برای سال مالی منتهی به 1402/09/30

  • تقسیم 1،140 ریال سود به ازای هر سهم.
  •  انتخاب مؤسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر به‌ عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و مؤسسه  کوشا­منش  به‌ عنوان بازرس علی ‌البدل.
  • انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار.

    ترک یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*